tiistai 7. helmikuuta 2012

Esittäytyminen

Osallistuin facebookin kautta Aventin kilpailuun, jonne hakemuksen lähettämällä saattoi voittaa testailtavakseen Avent-rintapumpun (vaiko kaksikin? Se selviää ilmeisesti tällä viikolla). Ja minut valittiin yhdeksi testaajaksi!
Vastineeksi pumpu(i)sta Avent toivoi testaajan kirjoittavan kokemuksistaan blogiin.
Aventia varten nyt esittäydyn tässä pikaisesti, te vakilukijathan minut jollain tavalla tunnettekin. :)

Olen 22-vuotias vaimo ja kahden lapsen äiti pk-seudulta. Sydäntäni lähellä perheeni lisäksi on käsityöharrastus, kierrättäminen ja kirppistely. Tämmöinen vihertävä luonnonystävä olen. :)
Syy kilpailuun osallistumiseen oli oikea tarve tuollaiselle hyvälle pumpulle. Kuopuksellamme, marraskuun loppupuolella syntyneellä pojalla, on aika ärhäkkä maitoallergia. Tuon takia en ole voinut jättää pientä isänsäkään hoitoon esim. lääkärikäyntien tai muiden pakollisten juttujen ajaksi, koska korviketta lehmänmaitopohjaisena ei voi pojalle tarjota.
Synnytyksen jälkeen sain aikamoisen määrän varasapuskaa pakkaseen lypsettyä kun sitä tuli ihan itsestään, mutta nyt siihen tarvittaisiin jo joku helpompi konsti. Ja siis tämä pakkasessa oleva maitohan ei enää kelpaa, sillä sillon söin vielä maitotuotteita.
Minulla on ennestään yksi pumppu, marketin halvin Emma-merkkinen, joka falskaa monesta kohtaa ja sitä käyttäessä pitää lisäksi lypsää että maitoa saa tulemaan. Eli ihan yhtä tyhjän kanssa.

Valituksi tulemisesta olen todella innoissani! Käyttökokemuksia pääsen kertomaan tänne sitten kun saan Avent-paketin postista. :)

Äkkiseltään luettuna sekavaa tekstiä, mutta lapsukaiset on aikas vaativalla tuulella ja olen kirjoittanut tätä puolikas lause kerrallaan.. :)

2 kommenttia:

  1. Mulla on Aventin sähkökäyttönen, siinä tulee mukana ne käsikäyttövälineetkin, joten on melkeen niinku kaks pumppua. :) Oon kyllä tykännyt! Esikoisen aikaan mulla oli vain käsikäyttönen ja tää sähkökäyttönen on paljon, paljon tehokkaampi!

    VastaaPoista
  2. Kiva, odotan kyllä innolla että pääsen testailemaan! Muutkin on kyllä kehuneet tuota pumppua. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!